Wednesday, November 24, 2010

pemakaian SHAWL yang menjadi-jadi


Humph. 
Bila agaknya saya akan memakai shawl secara berhemah? dan secara konsisten dan bersatu padu. ishishish. banyak shawl yang telah di beli. dan banyak juga yang diberikan kepada orang lain. oh. mengapakah jadi begitu?

baru baru ini telah membeli shawl secara terburu buru. dan memakai nya secara melulu di dalam bilik Hanis Athirah Rusli. humph. atas desakan Nor Shahirah, saya telah membeli shawl dan inner itu di Giant. ada kelip kelip bulat bulat di sekeliling nya. agak cantik dan mengancam juga. tidak dapat diambik gambarnya kerana saya ini telah menjual nya kepada Nor Shahirah. hihihi. inner nye di jual pada Hanis Athirah (oh. perasan tak nama kami semua ada -ah di bahagian belakang). 

nak di jadikan cerita. shawl tersebut turut dipakai oleh Nur Izzah Adibah (more -ah) dan juga Akmal Amaliah (still end of -ah). hehh. *akmal tak pakai rasenye. humph. lupa nak paksa.


Ok ye murid murid. gambar di atas diambil pada tahun 2008. ketika itu shawl shawl yang cantik cantik masih belum wujud lagi. dan saya memakai nye dengan selekeh sebab itu negeri orang. pakai selekeh macam mane pun, possibility untuk orang itu jumpa saya balik adalah 0.09 peratus sahaja. jadi, saya boleh pakai macam mane pun saye nak pakai. *ikut aku la dalam bahasa aku nya.


dan oh ye lagi. ini adalah gambar yang diambil ketika 2009. cehh, statement macam pakai shawl sekali setahun. hehh.

2010? nantikan je la kalau adee.
my boyfriend cakap saye tidak sesuai memakai shawls. my friends say me looks good/okay in it. what say you?

note-to-self : perasan tak gambar macam diriku ini semakin kurus? yeah
dan perempuan sangat cantik bila memakai tudung dan selendang. proud to say that i wore jilbad/tudung labuh too. hihi :) tudung saji je yang aku tak cube lagi. tudung periuk dah pernah.

No comments:

Post a Comment